Шарстнёў: рэгіянальным СМІ трэба ўдасканальваць стратэгію інфармацыйнай работы
Рэгіянальным СМІ неабходна ўдасканальваць стратэгію інфармацыйнай работы. Такое меркаванне выказаў 4 мая старшыня Віцебскага аблвыканкама Мікалай Шарстнёў на сустрэчы з прадстаўнікамі рэгіянальных і рэспубліканскіх СМІ, дырэктарамі друкарняў, прысвечанай Дню друку, Дню работнікаў радыё, тэлебачання і сувязі, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Рэаліі дыктуюць сканцэнтравацца на ўдасканаленні стратэгіі інфармацыйнай работы. Для сучаснага этапу развіцця медыяпрасторы характэрна тэндэнцыя пераразмеркавання інфармацыйнага ўплыву традыцыйных СМІ і сеткавых рэсурсаў, сацыяльных каналаў", - заўважыў Мікалай Шарстнёў. Паводле яго слоў, калі інтэрнэт мае пэўную перавагу ў аператыўнасці прадастаўлення інфармацыі, то ўвага традыцыйных СМІ павінна быць звернута на якасную аўтарскую аналітыку. Журналісты павінны выступаць не проста ілюстратарамі жыцця, а глядзець у глыбіню з'яў, якія адбываюцца.
На думку старшыні аблвыканкама, у рэгіянальным медыйным асяроддзі сфарміравана моцная прафесійная каманда. Веды і інтэлект, сумленнасць і прыстойнасць, аб'ектыўнасць і праўдзівасць людзей, якія працуюць у сферы падрыхтоўкі і распаўсюджвання інфармацыі, з'яўляюцца вызначальнымі ў гэтай рабоце.
"Вы ўдзельнічаеце ў стварэнні сацыяльнага настрою людзей, фарміраванні іміджу вобласці ў маштабах краіны. Вырашэнне гэтых задач патрабуе добрасумленнага стаўлення да справы. Для мяне як кіраўніка вобласці вельмі важна мець у асобе журналістаў канструктыўна настроеных памочнікаў, якія здольны асвятліць рэальны стан спраў на месцах", - падкрэсліў Мікалай Шарстнёў.
Працуючы над новымі тэмамі, важна нарошчваць узровень падачы матэрыялаў як з тэхнічнага пункту гледжання, так і са змястоўнага, прабудзіць цікавасць людзей розных узростаў і настрояў, утрымаць чытачоў, гледачоў, слухачоў, лічыць губернатар.