Міністэрства падаткаў і збораў патлумачыла, што рабіць, калі не прыйшло паведамленне на выплату маёмасных падаткаў, паведамілі ў МПЗ.
Міністэрства завяршыла накіраванне паведамленняў на выплату маёмасных падаткаў. Калі паведамленне не прыйшло, ёсць некалькі варыянтаў дзеянняў.
Па-першае, можна зарэгістраваць асабісты кабінет на партале падатковых органаў і сфармаваць паведамленне. Па-другое, звярнуцца ў падатковы орган і атрымаць копію паведамлення.
Па-трэцяе, можна паглядзець у АРІП: плацяжы і пераклады / сістэма "Разлік" (АРІП); падаткі; горад або вобласць/раён (населены пункт па месцы рэгістрацыі фізічнай асобы); ІМПЗ па раёне або ўпраўленне па працы плацельшчыкамі ІМПЗ па раёне (падатковы орган па месцы рэгістрацыі фізічнай асобы); адзіны маёмасны плацёж; запоўніць уліковы нумар плацельшчыка (УНП).
Даведацца пра свой УНП можна на афіцыйным сайце МПЗ, скарыстаўшыся электронным сэрвісам"звесткі з Дзяржаўнага рэестра плацельшчыкаў (іншых абавязаных асоб)".
Беларусам трэба выплаціць маёмасныя падаткі да 15 лістапада.